Sneak preview
Bekijk hier een exclusieve sneak preview van enkele onderdelen van ons systeem om een eerste indruk te krijgen van wat het te bieden heeft. Wil je het volledige systeem in actie zien en alle mogelijkheden ontdekken? Vraag dan een persoonlijke demo aan!
Login pagina
Dit is de loginpagina voor zowel klanten als medewerkers om veilig toegang te krijgen tot ons systeem.
chevron_rightKlantomgeving
Nieuw account registreren
Dit is de pagina om een nieuw account te registreren en toegang te krijgen tot ons systeem. Je gegevens worden automatisch aangevuld met straatnaam en woonplaats dankzij altijd up-to-date data uit de datasets van de overheid.
Nieuwe reparatie aanvragen
Hier kan je eenvoudig een nieuwe reparatie aanvragen en het proces direct starten.
Aanvraag is verstuurd
Het systeem registreert de aanvraag en stelt direct alle relevante gegevens beschikbaar voor een snelle beoordeling. Zodra een aanvraag is goedgekeurd, genereert het automatisch een e-mail met alle benodigde informatie, zoals een reparatieformulier en een optioneel verzendlabel. Door een efficiënte workflow zorgen wij ervoor dat je klanten snel en eenvoudig geholpen worden.
Aanvraag is verstuurd en direct goedgekeurd
Ons ticketsysteem automatiseert het goedkeuringsproces voor geselecteerde reparaties, zoals scherm- of accuvervanging, om tijd te besparen. Bij directe goedkeuring genereert het systeem automatisch een bevestiging, inclusief een reparatieformulier en een optioneel verzendlabel, zonder dat een medewerker dit hoeft te beoordelen. Dankzij deze automatisering kun je tijd en middelen besparen, terwijl je klanten direct aan de slag kunnen.
E-mail notificatie van goedkeuring met UPS label
Bij goedkeuring ontvang je een e-mailnotificatie inclusief het reparatieformulier en, indien geselecteerd bij de aanvraag, een UPS-label voor het verzenden van het product naar ons.
E-mail notificatie van goedkeuring met PostNL label
Bij goedkeuring ontvang je een e-mailnotificatie inclusief het reparatieformulier en, indien geselecteerd bij de aanvraag, een PostNL-label voor het verzenden van het product naar ons.
UPS Pickup opdracht inplannen
Je kunt direct vanuit het ticketsysteem een UPS-pickup opdracht inplannen op een moment dat het jou het beste uitkomt. Het systeem houdt automatisch rekening met de tijd: als het na 16:00 uur op de huidige dag is, wordt het pickupmoment doorgeschoven naar de volgende dag.
PostNL drop-off punten zoeken
Hier vind je alle PostNL drop-off punten bij jou in de buurt waar je jouw pakket kunt inleveren. De locatiegegevens zijn afkomstig uit je RMA-aanvraag, zodat je direct de meest relevante inleverpunten bij jou in de omgeving kunt zien.
RMA formulier
Het RMA-formulier bevat alle informatie over de reparatie en dient uitgeprint en meegestuurd te worden met het product. Als alternatief kun je ervoor kiezen om alleen het RMA-nummer duidelijk op de doos te schrijven.
Prijsopgave genereren
Hier kun je een complete prijsopgave samenstellen door eenvoudig bedragen in te vullen voor servicekosten, onderdelen, verzendkosten en andere posten. Dit overzicht maakt het mogelijk om een heldere en nauwkeurige berekening te maken, zodat alles netjes wordt bijgehouden en klaar is voor communicatie met de klant.
Prijsopgave
Het prijsopgaveformulier wordt via e-mail naar de klant gestuurd en bevat een duidelijk overzicht van de reparatiekosten voor goedkeuring.
Prijsopgave e-mail
Dit is het e-mailtemplate dat automatisch wordt verzonden zodra een medewerker een prijsopgave heeft opgesteld. De klant ontvangt hierin een overzicht van de reparatiekosten en een link naar de beveiligde omgeving waar ze de prijsopgave kunnen beoordelen en goedkeuren of afwijzen.
Prijsopgave beoordelen
Bij het beoordelen van de prijsopgave kan de klant kiezen of ze akkoord gaan met de voorgestelde kosten of deze afwijst. De klant ontvangt een e-mail met toegang tot een beveiligde omgeving waar ze hun de prijsopgave kunnen beoordelen. Op een computer of laptop kunnen ze de handtekening zetten met de muis, en op een mobiel apparaat eenvoudig met hun vinger tekenen voor goedkeuring.
chevron_rightVoor medewerkers
Dashboard - Reminders
Welkom op het dashboard voor medewerkers! Hier kan je alle belangrijke acties uitvoeren en vindt je een overzicht van je reminders om altijd efficiënt en up-to-date te blijven.
Dashboard - Reparatie workflow
De Reparatie workflow biedt een realtime overzicht van alle reparaties, waarbij statussen direct worden bijgewerkt. Je ziet in één oogopslag waar een reparatie zich bevindt en kunt horizontaal scrollen om alle statussen te bekijken. Spoedreparaties worden gemarkeerd in blauw en staan bovenaan, terwijl reparaties met overschreden inactiviteit extra opvallen door een oranje icoontje, een gestreepte achtergrond en rode tekst die aangeeft hoeveel dagen er geen statusupdate is geweest. Via de RMA-knop navigeer je eenvoudig naar de bijbehorende reparatie of open je extra opties.
Dashboard - Openstaande RMA aanvragen
Hier zie je alle openstaande RMA-aanvragen. Je kunt reparatieaanvragen goedkeuren of afkeuren. Daarnaast kun je instellen dat bepaalde reparaties automatisch worden goedgekeurd zodra de klant de reparatie aanvraagt, volledig naar jouw eigen voorkeur.
Dashboard - Reparatie tijdlijn
Hier zie je de reparatietijdlijn, waar je kunt volgen hoever de reparatie is en wat de huidige status is. Je kunt de status aanpassen, een interne memo toevoegen, of direct een e-mail met afbeeldingen naar de klant sturen vanuit de reparatie. Alles wordt automatisch gelogd en gekoppeld aan de reparatie en is altijd terug te zien vanuit dit scherm.
Dashboard - Reparatie geschiedenis
Hier kan je alles terugzien, van het moment dat de reparatie is binnengekomen tot het einde van het proces. Je vindt hier details zoals wanneer de reparatie in behandeling is genomen, verstuurde prijsopgaves, wanneer de klant akkoord is gegaan, bestelde onderdelen, tussentijdse statussen en interne memo's. Alles overzichtelijk op één plek.
Dashboard - Prijsopgave opties
Bij de prijsopgave-opties kun je alle prijsopgaves bekijken, de duur verlengen (standaard worden ze na 4 weken automatisch afgekeurd), handmatig goed- of afkeuren, of een herziene prijsopgave genereren wanneer er achteraf een andere reparatieprijs wordt vastgesteld.
Dashboard - Beheer opties
Bij de Beheer opties kun je nieuwe medewerkers aanmelden en een eigen account toewijzen, reparaties heropenen of sluiten, instellingen aanpassen, en informatie over medewerkers bekijken.
Dashboard - Instellingen
Hier kun je alles naar wens aanpassen: stel in wanneer reminders worden verstuurd, bepaal wie notificaties ontvangt, en configureer een afwezigheidstekst voor de technische dienst tijdens sluitingstijden. Daarnaast kun je hier de algemene reparatievoorwaarden beheren en aanpassen.
Dashboard - RMA handmatig toevoegen
Je kunt nu handmatig een reparatie toevoegen en daarbij kiezen uit een nieuwe klant, een bestaande klant of een gastaccount. Wanneer een klant geen account wil aanmaken of geen e-mailadres wil opgeven, kun je eenvoudig de optie voor een gastaccount gebruiken.